ONLINE TRÆNING

FODØVELSER 1

Fodøvelser 1-2 gange om ugen kan være med til at genskabe kroppens balance og er vigtige i forhold til vores hofte/lyske. Rygproblemer kan skyldes at kroppen får for mange hårde stød.

US ØVELSE 1

Øvelsen arbejder med lyske, hofte, lænden og knæ. Træner kroppens oprejste holdning igennem indvirkningen af lyske og lænderyggen, øger blodforsyningen til nervernes udspring i balde og lænderyg

US ØVELSE 2

Ved at lave disse øvelser kan du arbejde med stivhed, spændinger og hypermobilitet i skuldrerne. Dette kan også være i forhold til hoften og lænden. Især god til sammefald i overkroppen.

HÅNDLED A

Disse øvelser hjælper med at håndled og fingre til at blive mere smidige i deres forskellige bevægelses retninger. Samtidig har den stor indvirkning på skuldre, nakke og ryg via håndledenes og armenes reflekszoner.

HÅNDLED B

Disse øvelser hjælper med at håndled og fingre til at blive mere smidige i deres forskellige bevægelses retninger. Samtidig har den stor indvirkning på skuldre, nakke og ryg via håndledenes og armenes reflekszoner.

SKULDER

Dette 30 minutters PassuSego skulder program løsner op for både skulder problemer men også de medfølgende spændinger. Laves 1-3 gange om ugen gerne sammen med en US øv, som i sin beskrivelse omhandler skulder.