ONLINE TRÆNING

KropsTræning

18 min træning hvor hele kroppen bliver brugt. En god opvarmning i forhold til udtræknings øvelser eller kan laves for at få balance i kroppens bevægeapparat

Program med fokus på skulder

Dette 30 minutters skulder program løsner op for skulder problemer. Laves 1-3 gange om ugen gerne sammen med en udstræknings øvelse.

Fodøvelser

Fodøvelser 1-2 gange om ugen kan være med til at genskabe kroppens balance og er vigtige i forhold til vores hofte/lyske. Rygproblemer kan skyldes at kroppen får for mange hårde stød.

Udstræknings øvelse

Øvelsen arbejder med lyske, hofte, lænden og knæ. Træner kroppens oprejste holdning igennem indvirkningen af lyske og lænderyggen, øger blodforsyningen til nervernes udspring i balde og lænderyg

Udstræknings øvelse

Ved at lave disse øvelser kan du arbejde med stivhed, spændinger og hypermobilitet i skuldrerne. Dette kan også være i forhold til hoften og lænden. Især god til sammefald i overkroppen.

Udstræknings øvelse

Med den øvelse arbejde du med din smidighed i ryggen. Får løsnet den fra hoften og fra skuldrene.

Udstræknings øvelse

Med den øvelse arbejde du med din smidighed i ryggen. Får løsnet den fra hoften og fra skuldrene.

Håndled A

Disse øvelser hjælper med at håndled og fingre til at blive mere smidige i deres forskellige bevægelses retninger. Samtidig har den stor indvirkning på skuldre, nakke og ryg via håndledenes og armenes reflekszoner.

Håndled B

Disse øvelser hjælper med at håndled og fingre til at blive mere smidige i deres forskellige bevægelses retninger. Samtidig har den stor indvirkning på skuldre, nakke og ryg via håndledenes og armenes reflekszoner.